Certyfikaty

Certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji Certyfikat Kompetencji Administratora Bezpieczeństwa Informacji

Ochrona danych osobowych

Nasza oferta obejmuje kompleksową ochronę informacji. Począwszy od szkolenia wstępnego, audyt zerowy, poprzez przygotowanie wymaganej ustawą dokumentacji, prowadzenie rejestrów i ewidencji, aż do przygotowania sprawozdania dla GIODO.  W zakresie dostosowania przepisów wewnętrznych do wymogów rozporządzenia zapewniamy identyfikację i ewidencję procesów: przetwarzania, powierzania, upoważniania; stałą analizę i zarządzanie ryzykiem zgodnie z normami ISO 27000 oraz ISO 31000, a także prowadzenie punktu kontaktowego inspektora ochrony danych.

Posiadamy wymaganą ustawą i rozporządzeniem wiedzę, kierunkowe wykształcenie i wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas służby i pracy w jednostkach administracji rządowej, instytucjach finansowych, placówkach oświatowych, placówkach służby zdrowia oraz w firmach prywatnych.

Czytaj więcej: Ochrona danych osobowych

Ochrona danych osobowych – cennik

  Nazwa Usługi Grupa I Grupa II Grupa III
1. Inspektor ochrony danych (outsourcing) – opłata miesięczna;  599 zł 999 zł 1999 zł
2. Wsparcie  inspektora ochrony danych (outsourcing) – opłata miesięczna;  299 zł 499 zł  999 zł
3. Księga polityk (zgodnie z art. 24 RODO). 899 zł 1499 zł 2499 zł
4. Audyt zgodności z RODO. 1499 zł 2499 zł 3499 zł
5. Rejestr czynności przetwarzania (art. 30 RODO) 199 zł 299 zł 499 zł
6. Przeprowadzenie sprawdzenia z zakresu ochrony danych osobowych – ocena skutków dla ochrony danych osobowych. 149 zł 249 zł 399 zł
7. Punkt kontaktowy inspektora ochrony danych (DPO) dla osób, których dane dotyczą oraz organu nadzorczego (PUODO):
  • obsługa skarg, pytań i wniosków interesantów;
  • dedykowana infolinia konsultanta DPO (Data Protection Officer);
  • baza informacji FAQ;

(opłata miesięczna)

149 zł 249 zł 399 zł
8. Dokumentacja z zakresu ochrony danych osobowych (ustawa o ochronie danych osobowych). 499 zł 799 zł 999 zł
9. Audyt bezpieczeństwa informacji (zgodny z ISO/IEC 27001, KRI). 999 zł 1499 zł 2999 zł
10. Reprezentowanie firmy podczas kontroli zewnętrznych, audytów, certyfikacji oraz wsparcie prawne i procesowe – stawka godzinowa; 99 zł 149 zł 199 zł
11.   Szkolenia  użytkowników (wstępne i okresowe).

zamknięte (w siedzibie podmiotu, 2 – 3 godz. potwierdzone wydaniem upoważnienia do przetwarzania danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych).

1499 zł (do 10 osób)

2999 zł (do 20 osób)

149 zł/os.(powyżej 20 osób)

12. Doradztwo prawne, organizacyjne oraz techniczne z zakresu bezpieczeństwa informacji – stawka godzinowa; 299 zł
13. Dojazd do siedziby klienta* 0,8358 zł/km

Wszystkie podane kwoty nie zawierają aktualnie obowiązującego podatku VAT; do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.

Legenda:

Przypisanie Klienta do właściwej grupy (Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3) następuje w wyniku indywidualnej oceny, po zapoznaniu się ze specyfiką działalności, formą prawną prowadzonej działalności, strukturą podmiotu oraz kontekstem przetwarzania danych i ich ilością.

stawka za 1 km przebiegu pojazdu, określona w § 2 ust.1 pkt. 1 lit. b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy (Dz. U. z 2002 r. nr 27, poz. 271 ze zm.).

Powyższe oferty mają charakter informacyjny i stanowią zaproszenie do negocjacji, zatem nie stanowią “oferty handlowej” w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. Ostateczny koszt usługi uzależniony jest od branży, struktury oraz ilości danych przetwarzanych przez organizację.

Opracowanie dokumentacji ochrony danych osobowych zgodnej z RODO

Usługa w zakresie opracowania dokumentacji ochrony danych, zgodnej z przepisami RODO.

 

Usługa polega na opracowaniu Polityki Ochrony Danych Osobowych od podstaw lub dostosowaniu istniejącej dokumentacji do wymagań RODO. Usługa obejmuje audyt (diagnozę), opracowanie Polityki ODO oraz sporzą­dze­nie listy działań do wykonania przez Zleceniodawcę w celu zapewnienia zgodności z wymaganiami RODO.

Czytaj więcej: Opracowanie dokumentacji ochrony danych osobowych zgodnej z RODO

Wdrożenie RODO

Wdrożenie RODO obejmuje m.in.:

1)      audyt wewnętrzny — w szczególności inwentaryzacja posiadanych zasobów danych osobowych, ustalenie procesów przetwarzania danych osobowych, ustalenie bądź weryfikacja aktualnych danych pod względem zgodności z RODO;

2)      ocena ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych;

3)      opracowanie i wdrożenie dokumentacji zgodnej z RODO, w tym w szczególności Politykę Ochrony Danych Osobowych wraz z niezbędnymi załącznikami tj. m.in.

a)      inwentaryzacja zasobów informacyjnych

b)      inwentaryzacja zasobów informatycznych

c)      wykaz obszaru przetwarzania

d)      rejestr czynności przetwarzania danych osobowych

e)      rejestr kategorii przetwarzanych danych

f)      umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych

g)     klauzule informacyjne (informacja o przetwarzaniu danych osobowych, formularze zgód, klauzula przy rekrutacji, klauzula dla pracownika, klauzula dla współpracownika, monitoring wizyjny, telefonów, GPS)

h)     szacowanie ryzyka (ogólne szacowanie ryzyka, tabela analizy ryzyka)

i)      procedura naruszeniowa (procedura, protokół naruszenia danych osobowych, zawiadomienie osoby o naruszeniu jej danych osobowych, rejestr naruszeń danych osobowych)

j)      dostęp do przetwarzanych danych (wyciąg z procedury ochrony danych osobowych, wzór oświadczenia dla osób upoważnionych, wzór upoważnienia do przetwarzania, wzór ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych)

4)      przeszkolenie pracowników z zakresu ochrony danych osobowych (opcjonalnie)

5)      doradztwo prawne po wdrożeniu RODO przez okres 1 miesiąca w formie mailowej/telefonicznej w cenie usługi.

Podkategorie

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.