Pogotowie komputerowe Słupsk
A A A

Interwencje

Zawiera ostatnie informacje Dziennika Internautów z kategorii: Interwencje.
Wszystkie Listy czytelników kierowane do DI są czytane przez redaktorów. Niektóre pytania / prośby do redakcji mogą dotyczyć szerszego grona internautów, wymagać wypowiedzi ekspertów lub zainteresowanych stron, wówczas traktowane są jako tematy interwencyjne. Wszelkie sprawy, którymi Waszym zdaniem powinniśmy się zająć prosimy kierować na adres: interwencje@di.com.pl
  1. Czy można zawrzeć umowę z serwisem przez samo wyświetlenie strony? Pewien internetowy ranking kwiaciarni i fryzjerów ma regulamin narzucający takie zasady. Z tym serwisem można też zawrzeć usługę płatną, więc trzeba uważać. (W aktualizacji dodaliśmy stanowisko Vitri Group).
  2. Znalazłeś w sieci serwis, który oferuje podwójne doładowania telefonów? Uważaj, bo zamiast doładowania możesz dostać tylko "aktywację", a na doładowanie trzeba będzie zapracować. Przykładem takiego właśnie serwisu jest Doladuj.eu.
  3. Sklep nie odpowiedział w ustawowym terminie na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, a teraz próbuje się z tego wykręcić jak najmniejszym kosztem, nie proponując kompromisowego rozwiązania - opowiedział Dziennikowi Internautów jeden z Czytelników. <b>Aktualizacja</b>: dodaliśmy oficjalne stanowisko sklepu morele.net.<a href="http://pl.pinterest.com/pin/create/extension/" style="height: 20px; width: 40px; position: absolute; opacity: 0.85; z-index: 8675309; display: none; cursor: pointer; border: medium none; background-image: url(;"></a><a href="http://pl.pinterest.com/pin/create/extension/" style="height: 20px; width: 40px; position: absolute; opacity: 0.85; z-index: 8675309; display: none; cursor: pointer; border: medium none; background-image: url(;"></a><a href="http://pl.pinterest.com/pin/create/extension/" style="height: 20px; width: 40px; position: absolute; opacity: 0.85; z-index: 8675309; display: none; cursor: pointer; border: medium none; background-image: url(&quot;data;"></a>
  4. Zaczęło się niewinnie. Współautorka bloga Oblicza Gruzji, Anna Janicka-Galant, odwiedzając gruzińskiego artystę Fridona Niżaradze, natknęła się na "Georgialiki", książkę Katarzyny Pakosińskiej. "Zaczynam czytać i cóż to... chyba mam omamy. Czytam jeszcze raz... teraz mam już pewność - to moje własne słowa z moich osobistych dzienników" - dowiadujemy się z napisanej niedługo potem recenzji.
  5. Opisywane na naszych stronach serwisy Workhome.pl i DodatkowaPraca.com to temat ciągle aktualny. Internauci czujący się pokrzywdzonymi zaczynają się jednoczyć. Sprawa jednej osoby została już umorzona. Ja tymczasem zastanawiam się, czy właściciel obu serwisów oskarży mnie o zniesławienie, co rzekomo powinno już nastąpić.
  6. Plus nie po raz pierwszy każe stosować się do regulaminu, którego abonent nie zna i nigdy nie akceptował - poinformował redakcję Dziennika Internautów jeden z Czytelników. Operator nie widzi w swoim postępowaniu nic nagannego, a UKE nie zamierza podejmować w tej sprawie żadnych czynności. Aktualizacja: również UOKiK nie ma do Plusa żadnych zastrzeżeń.
  7. Podpisać umowę z operatorem jest łatwo, ale przedłużyć ją na korzystnych dla siebie warunkach to nieprosta sprawa. Przekonał się o tym Tymoteusz Aleksander Góral, który opisał swoje perypetie w liście do Dziennika Internautów.
  8. Czy dane na serwerze w chmurze są bezpieczne? Jak wykazał jeden z naszych czytelników, odpowiedź na to pytanie nie zawsze jest twierdząca. Firma Beyond, do której należy platforma e24cloud, prowadzi już prace nad zmianą architektury systemu.
  9. Celem promocji Halo Granie jest zachęcenie do skorzystania z ciekawej usługi, a nie narzucanie jej komuś wbrew woli, a tym bardziej narażanie na dodatkowe koszty - zapewnia rzecznik prasowy Orange w odpowiedzi na skargę jednego z Czytelników di24.pl.
  10. To pytanie powróciło do nas po dwóch latach jak bumerang wraz z nowym zgłoszeniem od Czytelnika. Przedstawiamy wyniki naszego śledztwa i wyjaśnienia rzecznika.
  11. Zastanów się dwa razy, zanim coś sprzedasz lub kupisz na Allegro na raty. Problem pojawia się, gdy bank nie przyzna kupującemu kredytu i dotyczy zarówno sprzedawcy, jak i kupującego. W aktualizacji przedstawiamy stanowisko PayU.
  12. Kilka dni temu publikowaliśmy treść listu Radia Wolne Media do ZPAV w sprawie próby pobrania przez pracownika tej instytucji opłat za korzystanie z utworów na licencji Creative Commons. Sprawie przyjrzeliśmy się bliżej, wysyłając do ZPAV-u prośbę o komentarz. Przy okazji zadaliśmy też pytanie, czy ZPAV stara się dotrzeć do producentów, w obronie których pobiera opłaty.
  13. Nowak czy Kowalski będzie miał problem z przejęciem domeny, która zawiera jego nazwisko. Szanse jednak wzrastają, gdy dodatkowo prowadzi działalność gospodarczą, gdzie w nazwie wymienione jest jego nazwisko. Jak tego dokonać?
  14. Nadal nie wiadomo, co spowodowało awarię, wskutek której niektórzy mieszkańcy Elbląga zostali odcięci od internetu lub połączenie jest bardzo słabe. Występują też problemy z telefonem od prawie dwóch tygodni. Na co mogą liczyć abonenci?
  15. Około 300 gospodarstw domowych nie ma dostępu do linii TP, choć zabiegają o to od czasów powstania osiedla. Po zapewnieniach TP, że inwestycja w końcu ruszy, pracownicy trafili na problem - brak prądu.
  16. "Nie jestem w stanie wykonać żadnego połączenia w obrębie jakiegokolwiek budynku" - donosi internauta, zaznaczając, że nie jest to pierwszy przypadek. Jeśli problem będzie się powtarzał i spełnione zostaną określone warunki, istnieje możliwość rozwiązania umowy z operatorem bez ponoszenia kary umownej. Droga do tego nie jest jednak krótka, choć w teorii jest bardzo prosta.
  17. W historii serwisów aukcyjnych zdarzały się już różne pomyłki. Można było wylicytować samochód wart kilka tysięcy złotych za kilkukrotnie mniejszą cenę. Co należy zrobić, jeśli wygramy licytację, a sprzedawca nie chce przekazać przedmiotu w nasze ręce? Odpowiedzialność leży także po stronie kupującego.
  18. Twórca popularnej platformy dostarczającej rozwiązania dla sklepów internetowych odpowiada na pytania czytelników, którzy nie zawsze radzą sobie z opanowaniem nowych funkcji usługi.
  19. Prezes DotPay S.A. tłumaczy, skąd mogą brać się nieporozumienia, na które skarżą się użytkownicy usługi.
  20. Za pomocą jednej linii kodu można było otrzymać rekordy z bazy danych kilkudziesięciu serwisów Onet.pl. Po interwencji DI błąd został naprawiony w ciągu kilku godzin, a Onet sprawdza kolejne serwisy.
Our website is protected by DMC Firewall!